mandag 12. oktober 2009

Bildeinnlegg - ADVARSEL! Sterke bilder! Les på eget ansvar!

Jeg har fått ganske mange forespørsler i det siste om å legge ut bilder til skremsel for jenter (og gutter) som tror dette er en enkel sak å takle. Til dem som tror det hele er en lek, noe man bare kan stoppe om man vil. Til de som ikke forstår hvor ekte og virkelig vanskelig denne sykdommen er, og til de som bare vil ha motivasjon til å velge livet.

Merk dere at disse bildene ikke passer for sarte øyne. Ses på eget ansvar!

*BILDENE ER SLETTET! NY BILDEPOST VIL KOMME, MEN DA KUN MED SYKEHUSRELATERTE BILDER, OG KANSKJE IKKE LIKE AVSLØRENDE PÅ SAMME MÅTE*

8 kommentarer:

  1. Det var et utrolig sterkt inntrykk å se disse bildene. Jeg syns det er modig av deg, og jeg håper at andre kan få en vekker om hvor farlig denne sykdommen er. JEG følte for å gråte. Vet ikke hva jeg skal si egentlig, men fortsett å kjempe mot sykdommen!

    SvarSlett
  2. åneeiii......nydelige deg.......
    ønsker deg alt godt, god bedring.....vet ikke hva jeg skal si......... men måtte si NOE......
    -klem-

    SvarSlett
  3. iris, min elskede iris..jeg har sett disse bildene før,men det er like vondt å se dem hver gang...jeg er så ufattelig glad i deg, og jeg nekter virkelig å miste deg for anoreksien!!!

    en dag skal jeg holde rundt deg og fortelle deg hvor glad jeg er i deg <3

    SvarSlett
  4. Ord strekker ikke til. Du er tøff og modig.

    SvarSlett
  5. Fortsett å kjempe, Iris !
    Jeg vet ikke hva jeg skal si, annet enn at jeg har troen på deg! Hent all din styrke frem, hent styrke i andre, du kommer til å komme deg opp og frem :) <3

    SvarSlett
  6. Det er bra du legger ut sanne bilder!
    Håper det viser flere en meg hvor langt og hardt det kan gå for seg! :/
    Klem <3

    SvarSlett
  7. Du vet sikkert at slike bilder bare trigger oss som har eller har hatt spiseforstyrrelser til å kjøre på og bli tynn? Man blir helt sugen etter å bli så tynn/bli så tynn igjen.

    Ellers vil jeg si du er en veldig pen jente og håper du blir frisk :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg :)