mandag 7. september 2009

Velkommen tilbake

Etter et noenlunde langt opphold fra å skrive i bloggen har jeg bestemt at det nå er på tide å sette mine ord på trykk igjen. Jeg stengte hovedsakelig bloggen på grunn av en slags vemmelig angst som snek seg om meg som en kald, klam hånd om halsen min - Ikke ulik min beskrivelse på spiseforstyrrelsen. Det å ha døden henge over seg til enhver tid - kald og dyster. Lokkende og lurende, syngende på de vakreste, mest horrible toner. Skummelt!

Nå nærmer klokken seg halv to på natten og jeg sitter her, redd for å sove. Redd for hva det å lukke øynene kan bety. Redd for å ikke våkne opp igjen. Jeg skal på skolen i morgen og kjenner jeg trenger all søvn jeg kan få, men noen ganger får man bare ikke den søvnen man trenger. Jeg får derimot veldig lite søvn for tiden, men det er jo en del av problemet i sin helhet det også, og den som tenkes kan vil forstå det.

Jeg tar å avslutter her, for så å se om jeg kan skrive noen mer innholdsfulle fraser i løpet av morgendagen. Takk for at dere leser, og beklager at jeg har holdt bloggen stengt så lenge. Takker for alle som har sendt forespørsler om å få lese.

Jeg vil også ønske venner, bekjente, ukjente og familie hjertelig velkommen til å lese fremover. Nå som jeg vet dere leser og prøver å forstå er det litt lettere for meg å takle. Åpenhet og ærlighet er to gode ting.

15 kommentarer:

  1. Ææ, var litt ekkelt å lese, når skrifen kom over de blomstene.. Men fin blogg :)

    SvarSlett
  2. Good :)

    Håper jeg får følge bloggen din :)

    SvarSlett
  3. ååååååå, iris'n miiin!!!

    så godt å ha deg tilbake til bloggingen!
    har savnet å kunne lese om hvordan det står til med deg vennen!! jeg ser fram til å oppdatere meg på hverdagen din igjen!!

    Håper du får deg litt søvn i natt,sånn at du er opplagt til skoledagen i morgen.

    sender over masse nattaklemmer til deg godjenta mi.

    veldig glad i deg <3

    SvarSlett
  4. Så godt og se du har skrevet igjen,
    har savna deg <3 <3 <3

    SvarSlett
  5. Signerer enkelt og greit de andre.
    Har savnet deg <3

    SvarSlett
  6. Iris.. Du er i tankene mine

    ILU

    Din Christine <3

    SvarSlett
  7. Hyggelig at du har startet å blogge igjen. Jeg har lest bloggen din en god stund nå, men aldri skrevet noen kommentar. Du er utrolig dyktig, og har et mot jeg aldri har sett maken til før. Håper jeg får følge bloggen din videre :-)

    SvarSlett
  8. Fant nå nettopp bloggen din, gleder meg til å lese og følge med dagene dine lille venn :)

    SvarSlett
  9. Jeg leser og jeg byr meg Iris. Kjenner deg egentlig ikke, og har nesten ikke snakket med deg i det hele tatt.. :( Men jeg tenker mye på deg alikevel. Vet ikke helt hvorfor.. Har bare fått et veldig godt inntrykk av deg, både som person og .. nei, jeg vet ikke helt :p Jeg bare har det. Du er så utrolig god søte du. Gi aldri opp!!!
    Stoor klem fra cathrine/catalin ^^,

    SvarSlett
  10. Savner deg <3 Forever friends <3

    SvarSlett
  11. Eg leser og eg bryr meg iris glad du åpna bloggen igjen <3
    Skjønne godt du e redde :(.
    men du ska klara det.
    i love you <3 and i miss you <3

    klem fra gina.

    SvarSlett
  12. Godt å lese at du er tilbake på bloggen :) Har savnet å lese hvordan det går med deg. Syns du er utrolig flink til å beskrive det du skriver om :)

    SvarSlett
  13. Hei:) Jeg må bare få kommentere at du skriver helt vanvittig bra! Bare dette ene inlegget ditt måtte jeg lese flere ganger, for et ordbruk! Jeg håper virkelig at du kommer med nye innlegg snarest, du er virkelig god! En så god skriving vil komme deg til nytte i livet. Blogg, blogg, blogg:D

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg :)